Hakukoneoptimointi (SEO)
kasvata näkyvyyttä verkossa
Selvitämme verkkosivujesi ja verkkokauppasi näkyvyyden ja kasvatamme niiden tulosta hakukoneoptimoinnin avulla
Verkkosivujen ja verkkokauppojen näkyvyyden ja kävijätilastojen mittaaminen on erittäin tärkeää tuloksien saavuttamiseksi. Tavoitteet voivat olla esimerkiksi verkkosivuilla enemmän yhteydenottoja, tarjouspyyntöjä tai tilauksia. Verkkokaupoissa konversioprosentti, keskiostoksen kasvattaminen ja vähäinen ostoskorien hylkääminen.
Tilastojen ja sisällön analysoinnilla saamme konkreettisia vastauksia siihen, mitä toimenpiteitä kannattaisi tehdä jotta verkkosivusi sekä verkkokauppasi toimisivat optimaalisemmin.
Verkkosivujen ja verkkokauppojen näkyvyyden selvittäminen
240 €
Näkyvyysraportit 6 € / kk
- Analysoimme sivustosi näkyvyyden verkossa ja selvitämme toimialaasi parhaiten sopivimmat avainsanat perustuen hakutuloksien trendeihin
- Lähetämme sinulle viikoittain PDF-raportin jonka avulla pysyt ajantasalla verkkonäkyvyyden kehityksestä
180 €
- Asennamme Google Analytics -seurantaohjelman käyttökuntoon
- Määritämme halutut tavoitteet ja kytkemme mittarit niiden seuraamiseen
- Kytkemme WooCommerce -verkkokauppoihin ostoseurannan ja konversioiden mittarit käyttöön
900 €
- 3 h tavoitteiden määrittäminen ja tulosten raportointi
- 10 h hakukoneoptimointia
- Muutosten seuranta ja todentaminen
- Lupaus verkkosivujesi tai verkkokauppasi näkyvyyden parantumisesta
Konversio-optimointi - tulosten parantaminen
900 €
- 3 h tavoitteiden määrittäminen ja tulosten raportointi
- 10 h konversio-optimointia
- Muutosten seuranta ja todentaminen
- Lupaus verkkosivujesi tai verkkokauppasi konversioprosentin parantumisesta
Tilaa tästä nykytilanteen selvitys ja tulosten tehostaminen!
Haluatko lukea enemmän hakukoneoptimoinnista?
Meillä on kokemusta
- Selvittää mikä on sivustosi nykyinen hakukonenäkyvyys.
- Useiden verkkosivujen ja verkkokauppojen hakukoneoptimoinnista
- Käytettävyyden parantamisesta ja myynnin esteiden poistamisesta konversio-optimoinnilla.
Hakukoneoptimointi (SEO) tuottaa pitkäkestoisia tuloksia
Hakukoneoptimoinnilla lisätään yrityksen luonnollista näkyvyyttä hakukoneissa, kuten Googlessa. Suurin osa hakijoista klikkaa mieluummin luonnollisia hakutuloksia kuin mainoksia, ja luonnollisiin hakutuloksiin myös luotetaan eniten.
Hakukoneoptimoinnissa hakijoita ohjataan yrityksesi verkkosivuille tai verkkokauppaan avainsanoilla ja hakulausekkeilla. Hakukoneoptimoinnin tulokset tulevat pienellä viiveellä, mutta vaikutukset ovat pitkäkestoisia.
Optimointityö jaetaan karkeasti ottaen kolmeen kategoriaan. Sivuston tekninen optimointi, sisällön- ja avainsanojen optimointi ja saapuvien linkkien hankinta.
Paras tulos syntyy silloin, kun hakukoneoptimoinnin tuloksia ja verkkosivujen kävijätilastoja seurataan pitkäjänteisesti ja avainsanoja hiotaan tarpeen mukaan. Optimoinnilla saavutetut tulokset voidaan mitata näkyvyyden- ja kävijäseurantaohjelmalla.
Kävijäseurantaohjelmat antavat tietoa asiakkaista
Kävijäliikenteen seuranta on tärkeä osa verkkoliiketoiminnan suunnittelua ja kehittämistä. Kävijäseurantaohjelmalla saat yksityiskohtaista tietoa verkkosivujen sekä verkkokauppojen kävijämääristä, klikkauksista ja vierailijoiden viihtymisestä verkkosivujen yksittäisillä sivuilla.
Tilastojen avulla esimerkiksi selviää, miten mainoskampanjat ovat vaikuttaneet verkkosivujen tai verkkokaupan kävijämäärään sekä kävijöiden käyttäytymiseen. Samalla voimme analysoida, toimiiko verkkosivujen rakenne, ja tehdä tarvittavat muutokset. Vastaavasti voimme tutkia onko verkkokaupassa jokin myyntiä haittaava este.
Helppokäyttöiset verkkosivut sekä verkkokaupat palvelevat asiakkaita hyvin ja lisäävät myyntiä.