AdWords & Facebook mainonta
Hankimme potentiaalisia kävijöitä verkkosivuillesi tai verkkokauppaasi
AdWords- ja Facebook-mainonnalla saat nopeasti lisättyä verkkosivustosi tai verkkokauppasi kävijämääriä ja siten kasvatettua yrityksesi myyntiä. Kohdentamalla mainonta mahdollisimman tarkasti halutulle kohderyhmälle saadaan jokaiselle käytetylle eurolle mahdollisimman hyvä tulos ja vältetään "ei kiinnostuneet" klikkaajat.
Internetin käyttäjistä 88 % etsii tietoja verkosta ennen kuin tekee ostopäätöksen, joten on syytä olla näkyvillä!
Markkinointiin kannattaakin satsata verkkoliiketoiminnassa ja varata siihen riittävästi budjettia. Erityisesti uusien verkkokauppojen perustamisen yhteydessä.
320 €
+ Googlen mainontabudjetti
- Google AdWords-tilin luonti ja optimaalisten asetusten määrittäminen kampanjallesi
- Ensimmäisen kampanjan luominen haluamallesi kohderyhmälle
- Aloittaville mainostajille 75 € etuseteli kaupan päälle
320 €
+ Facebookin mainontabudjetti
- Facebook-tilin luonti ja optimaalisten asetusten määrittäminen kampanjallesi
- Ensimmäisen kampanjan luominen haluamallesi kohderyhmälle
240 €
- Mainosbannerien teeman suunnittelu
- 10 kpl sarja teeman mukaisia bannereita eri mitoituksilla
Meillä on kokemusta
- AdWords, Bing, Facebook-kampanjoinnista
- Display-kampanjoiden suunnittelusta
- Adform-dynaamisista tuotebannereista
AdWords-mainonnalla nopeita tuloksia
Käyttäjän hakiessa tietoa Google-hakukoneella hän näkee hakutulosten joukossa usein sponsorien linkkejä eli hakusanamainoksia.
Hakusanamainonta on tehokas tapa lisätä kiinnostuneiden kävijöiden määrää verkkosivuilla. Mainoskampanjan budjetti pysyy hallinnassa, ja kampanjan tulokset ovat aina mitattavissa. Google-mainonnalla voidaan myös tiedottaa, viestiä yrityksen brändistä tai tehdä tiettyyn ajanjaksoon sidottuja mainoskampanjoita.
Facebook-mainonnalla tavoitat oikeat ihmiset
Facebookilla on käyttäjistä hyvin tarkka profilointi, jota mainostaja pääsee hyödyntämään. Mainontasi voidaan kohdentaa erityisen tarkasti ja siten päästä myyntisuppilossa mahdollisimman lähdelle potentiaalisia ostajia.
Facebook-mainonta on tehokas tapa lisätä näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa, tuoda lisää kävijöitä verkkokauppaasi ja parantaa konversiota. Mainoskampanjan budjetti pysyy hallinnassa, ja kampanjan tulokset ovat aina mitattavissa.
Bannerimainonta eli Display-mainonta
Bannerimainos on verkkosivujen mainospaikoille sijoitettu kuva tai animaatio, jonka tehtävänä on houkutella kävijää klikkaamaan. Tyypillisesti mainospaikkoja on tarjolla uutissivustojen ja aikakausilehtien verkkosivuilla.
Bannerimainonta suunnataan tarkasti oikealle kohderyhmälle, mikä tuo lisää asiakkaita verkkokauppaan ja kävijöitä verkkosivuille. Suosittu tapa on käyttää ns. Remarketing-mainontaa jossa bannereita näytetään niille jotka ovat jo käynneet verkkosivuillasi. Näin saadaan heidän mielenkiinto pysymään aiheessa.
Bannerit vaikuttavat asiakkaiden ostopäätökseen ja iskostavat yrityksen brändin pysyvästi heidän mieleensä.
Suunnittelemme markkinointikampanjoiden bannerit eri mainostajien verkostoon kuten Sanoma Networks Optimizer, AdForm tai Google Display-verkostoon.